Go Map نقشه

برگزاری مرحله نهایی رویداد استارت آپی حوزه سالمندان در روز ۹ مهر

برگزاری مرحله نهایی رویداد استارت آپی حوزه سالمندان در روز ۹ مهر

همزمان با روز جهانی سالمند، مرحله نهایی دومین رویداد استارت آپی صبانو انجام خواهد شد.


به گزارش نقشه به نقل از ایسنا، رویداد استارت آپی صبا نو رویدادی ایده یابی در حوزه بازنشستگان و سالمندان و در محورهای سلامت جسمی، اوقات فراغت، گردشگری، سلامت روان و توان افزایی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادیست که از طرف یکی از مراکز نوآوری برگزار می گردد.
در دومین دوره این رویدادکه با محوریت "سلامت دیجیتال" برگزار شده است، ۳۰ طرح و ایده از طرف تیم ها به این رویداد ارسال شد که از این تعداد، ۱۴ تیم بمنظور داوری به مرحله دوم راه یافتند. دومین دوره رویداد صبا نو که بصورت حضوری برگزار شد، بعد از داوری طرح ها ۹تیم برگزیده شدند و به مرحله نهایی این رویداد راه یافتند. در بخش نهایی تیم ها در جلسات توانمندسازی و کارگاه آموزشی حضور بهم رساندند.
باتوجه به محور این دوره از رویداد که بر روی "سلامت دیجیتال" تمرکز داشت، حوزه فعالیت تیم های شرکت کننده، حوزه های مراقبت شخصی سازی شده، پیش گیری از بیماریها، تشخیص سریع بیماریها و نظارت بر تغذیه و فعالیت بدنی را شامل می شد.
مرحله نهایی دومین رویداد استارت آپی صبانو(۲) با رویکرد سلامت دیجیتال و سالمندان روز جمعه ۹ مهرماه ۱۴۰۰ همزمان با یک اکتبر، روز جهانی سالمند برگزار می شود.



1400/07/06
11:08:56
5.0 از 5
525
تگهای خبر: آموزش
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
GoMap گو کپ