Go Map نقشه

آغاز ثبت نام تكمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون كنكور موسسات غیرانتفاعی از فردا

آغاز ثبت نام تكمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون كنكور موسسات غیرانتفاعی از فردا

نقشه: ثبت نام مرحله تكمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون (صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی) كنكور سراسری 97 مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی از فرداسه شنبه ۱۰ مهرماه ۹۷ آغاز می گردد.


به گزارش نقشه به نقل از ایسنا، با عنایت به درخواست مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی در خصوص عدم تكمیل ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً بر مبنای سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۷، مرحله تكمیل ظرفیت برای این موسسات اجرا می گردد. داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته های تحصیلی مؤسسات ذیربط (اعم از داوطلبانی كه در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ ثبت نام كرده و یا نكرده اند) می توانند به منظور اطلاع از رشته های تحصیلی و مؤسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله به لینك جستجوی عنوان مؤسسه و كدرشته مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش رجوع كنند.
علاقه مندان می توانند به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی مراجعه نموده و ضمن مشخص كردن رشته و مؤسسه مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارك اعلام شده و با عنایت به موارد مربوط از تاریخ ۱۰ مهر تا ۳۰ دی ماه ۹۷ به مؤسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا رجوع كنند.
همینطور كلیه متقاضیان باید حداكثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۷ دارای مدرك دیپلم كامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله) یا پیش دانشگاهی و یا كاردانی (فوق دیپلم) بوده باشند.
هر داوطلب منحصراً می تواند در یك گروه آزمایشی و یك كدرشته محل متقاضی شود. بدیهی است در صورت ثبت نام داوطلب در دو كدرشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانك اطلاعات پذیرفته شدگان یكی از موسسات بر مبنای ضوابط این سازمان حذف خواهد شده و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.
داوطلبان باید در زمان ثبت اطلاعات در سامانه مربوط با استفاده از مؤسسات در مورد كدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بدیهی است بعد از ثبت، كدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیست.
همینطور آن دسته از داوطلبانی كه قبلاً در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ (مرحله شهریور ماه) قرارگرفته اند، چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت نام و ادامه تحصیل باشند و در یكی از مؤسسات ثبت نام كنند، قبولی قبلی آنها در شهریورماه لغو خواهد شد.

كلیه پذیرفته شدگان حتماً نام رشته و مؤسسه آموزش عالی محل تحصیل خویش را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام كنند.
داوطلبان می توانند سؤالات خویش را با بخش پاسخگویی اینترنتی پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی: www.sanjesh.org و یا با شماره تلفن گویای: ۴۲۱۶۳ (كد ۰۲۱) در بین بگذارند و از رجوع حضوری به این سازمان اجتناب كنند.



1397/07/09
22:28:59
0.0 از 5
4487
تگهای خبر: خدمات , دانشگاه
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
GoMap گو کپ