Go Map نقشه
رئیس دانشگاه لرستان:

كارهای غیرحضوری مجازی در امتداد تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، بیشتر شوند

كارهای غیرحضوری مجازی در امتداد تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، بیشتر شوند

به گزارش نقشه لرستان رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت: کارهای غیرحضوری (مجازی) در امتداد تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، بیشتر شوند.


خسرو عزیزی در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان که ۲۹ بهمن ماه برگزار شد، اظهار نمود: باتوجه به شرایط انتشار ویروس کرونا، بایستی کارهای فرهنگی و اجتماعی، بیشتر از گذشته در فضای مجازی، توسعه یابد و تشکل های دانشجویی در اینگونه فعالیت ها، مشارکت هرچه بیشتری داشته باشند.
وی اشاره کرد: بااینکه به سبب شیوع بیماری کرونا، کارهای آموزشی دانشگاه ها از حضوری به غیرحضوری تبدیل شد اما خوشبختانه کارهای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها همچون دانشگاه لرستان، متوقف نشد و برمبنای استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های فضای مجازی، گسترش یافت و در بخش تولیدات محتوایی متنوع نیز کارهای خوبی صورت گرفته که البته نیاز است اینگونه فعالیت ها، بیشتر شوند.
رئیس دانشگاه لرستان اشاره کرد: هرچند برنامه های اثرگذاری همچون اردوهای معنوی راهیان نور به سبب شیوع بیماری کرونا، فعلاً متوقف شده اند اما در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی برمبنای متغیرهای معنوی، فرهنگی و هنری، می بایست کارهای غیرحضوری (مجازی) در امتداد تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، بیشتر شوند.
عزیزی بیان کرد: متناسب باسیاست های ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برنامه هایی همچون پویش کتاب خوانی، جشنواره های متنوع مجازی، مسابقات مختلف مجازی و... همچون برنامه هایی که است که در امتداد تقویت آموزهای دینی، بایستی افزایش یابند.
امید سلیمانی، مدیر پشتیبانی و حمایت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در این جلسه، گزارشی از برخی مهم ترین اقدامات انجام شده معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در ماه های اخیر (انجام فعالیت ها متناسب با شرایط بیماری کرونا) خطاب به اعضای شورا، ارائه کرد.
گفتنی است در این جلسه، برنامه های پیشنهادی مختلف تشکل های دانشجویی دانشگاه لرستان و مراکز اقماری وابسته به دانشگاه، مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان قرار گرفت و نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه لرستان، نظرات خود را، بیان نمودند.




منبع:

1399/11/30
11:55:39
0.0 از 5
1131
تگهای خبر: آموزش , تحقیقات , دانشگاه , فناوری
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
GoMap گو کپ