Go Map نقشه

واكنش سازمان سنجش به لو رفتن سئوالات آزمون امروز

واكنش سازمان سنجش به لو رفتن سئوالات آزمون امروز

نقشه: سخنگوی سازمان سنجش آموزش كشور در واكنش به انتشار تصاویری از سئوالات آزمون امروز كه در فضای مجازی انتشار یافته است، اظهار داشت: صحت این عكس ها در این سازمان در حال بررسی است.


فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب در واکنش به انتشار تصاویری از سئوالات آزمون امروز که در شبکه های مجازی در پخش شده است، اظهار نمود: هم اکنون صحت یا عدم صحت این عکس ها توسط حفاظت سازمان سنجش آموزش کشور در دست بررسی می باشد و نتیجه آنرا اطلاع رسانی خواهیم کرد.
ایشان در ادامه با اشاره به اینکه تابحال بیشتر از ۹۸۰ هزار و ۷۱۶ داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را جهت شرکت در ۵ گروه آزمایشی دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: تعداد ۱۳۵ هزار و ۸۶۱ داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و تعداد ۳۱۰ هزار و ۹۵۹ نفر هم در گروه آزمایشی علوم انسانی کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمودند و آزمون این داوطلبان از ساعت ۸ بامداد امروز پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه در ۷۷۷ حوزه امتحانی برگزار گردید.
به گزارش نقشه به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور روز گذشته هم از دستگیری داوطلب منتشر کننده سوالات کنکور هنر اطلاع داده و گفته بود داوطلب مبتلا به کرونا که در محل جداگانه ای آزمون می داد، این سئوالات را منتشر نمود.
فاطمه زرین آمیزی در این حوزه به ایسنا گفته بود که یکی از داوطلبان گروه آزمایشی هنر در آزمون بامداد موفق به بردن گوشی همراه خود به جلسه آزمون شد و بخشی از سئولات این آزمون را در شبکه های اجتماعی منتشر نمود. این داوطلب در بیمارستان طالقانی آزمون می داد که با سوءاستفاده از عوامل اجرایی و شرایط کرونایی خود توانسته بود پس از آخر آزمون دروس عمومی از سئوالات عکس بگیرد و منتشر کند.





منبع:

1399/05/31
12:11:12
5.0 از 5
2109
تگهای خبر: آموزش
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
GoMap گو کپ