Go Map نقشه

فراخوان شركت در سومین سمپوزیوم آثار دانشجویی علوم اجتماعی

فراخوان شركت در سومین سمپوزیوم آثار دانشجویی علوم اجتماعی

نقشه: اتحادیه انجمن های علمی علوم اجتماعی كشور سومین سمپوزیومِ آثار دانشجویی علوم اجتماعی كشور را در اردیبهشت ماه سال 1399 برگزار می نماید.


به گزارش نقشه به نقل از ایسنا، این سمپوزیوم جهت تبیین و نقد وضعیت اجتماعی كشور از منظر فرودستان علمی و اقتصادی(غیر استادان و غیر حاكمان) از طرف اتحادیه انجمن های علمی علوم اجتماعی كشور انجام می شود. مهلت ارسال چكیده نوشتار ۳۰ آذر ماه سال جاری است.
بر طبق آن چه در اطلاعیه سومین سمپوزیوم كشوری آثار دانشجویی علوم اجتماعی آمده است، این سمپوزیوم امسال محور ویژه ای ندارد تا مجری و برگزار كننده ی رویداد نقشی در تعیین و جهت دهی به سوژه آثار شركت كنندگان نداشته باشد؛ بلكه به اعتبار خرد جمعی دانشجو و كنشگر علوم اجتماعی مهم ترین موضوعات تعیین شده اند. با وجود این، موضوعاتی صرفاً جهت پیشنهاد به همراه توضیح شان متعاقباً بوسیله تریبون­ های رسمی سمپوزیوم (سایت، توییتر، اینستاگرام و كانال تلگرام) اعلام خواهند شد.
در فراخوان این سمپوزیوم آمده: « همین طور شورای راهبردی سمپوزیوم سوم در امتداد در بر گرفتن تنوع موضوعات مربوطه و افزایش كیفیت آثار دریافتی، بنا دارد در كنار داوری های رایج در همایش ها، در صورت تمایل خالق اثر، از نظر تخصصی مشاوران علمی بهره گیرد تا خالقان آثار دانشجویی را در رسیدن به كیفیت مطلوب یاری نمایند. بدیهی است در پذیرش آثار هیچ معیاری جز علمی بودن و اجتماعی بودن درنظر گرفته نخواهد گردید».
آثار ارسالی می تواند به صورت مقاله، جستار، روایت، عكس و مستند اجتماعی باشد. مهلت ارسال آثار چند رسانه ای ۳۰ بهمن ۹۸ است. اعلام پذیرش چكیده نوشتار ۳۰بهمن ۹۸ و همین طور مهلت ارسال اصل نوشتار ۲۹ اسفند ۹۸ است. برای كسب اطلاعات بیشتر و شركت در سمپوزیوم به socialsymposium.ir بازگشت كنید.




منبع:

1398/08/03
14:24:14
5.0 از 5
4617
تگهای خبر: سایت , كیفیت
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
GoMap گو کپ