Go Map نقشه
بدون آینه بغل؛

تصاویری از طرح اولیه خودروی۱ و ۷۵ صدم میلیون پوندی

تصاویری از طرح اولیه خودروی۱ و ۷۵ صدم میلیون پوندی

نقشه: یك شركت خودروسازی از اتومبیلی لوكس رونمایی كرده كه بالاترین سرعت آن ۲۵۰ مایل برساعت است و آینه های بغل آن حذف گردیده است. قیمت این خودرو ۱.۷۵ میلیون پوند اعلام شده است.



به گزارش نقشه به نقل از انگجت، شركت خودروسازی مك لارن از طرح اولیه آخرین مدل خود رونمایی كرده است. قدرت این خودرو ۱۰ برابر بیشتر از فورد فیستا است.

خودروی مذكور Speedtail نام گرفته و سریع ترین اتومبیل تولیدشده در مك لارن است. بالاترین سرعت اسپید تیل ۲۵۰ مایل برساعت است، ۱۰۳۵ اسب بخار قدرت دارد و موتور هیبریدی آن الكتریكی-دیزلی است.
خودروی مذكور ۱.۷۵ میلیون پوند قیمت گذاری شده است. اسپید تیل با ۳ صندلی شبیه هیچ یك از اتومبیل های موجود در بازار نیست. صندلی راننده در وسط اتاق خودرو است و دو صندلی پشت آن قرار دارد.

جالب آنكه راننده می تواند خود انتخاب نماید از سمت خودرو وارد و خارج شود چونكه هیچ دنده ای در اتاق خودرو وجود ندارد و گیربكس آن اتوماتیك است. طول اسپید تیل از دماغه تا انتهای خودرو ۵.۲ متر است.

یكی از خصوصیت های جالب این خودرو حدف آینه های بغل است. در اسپید تیل به جای آینه از دوربین های واید انگل استفاده شده است. فیلم هایی كه این دوربین ها ثبت می كنند در دو نمایشگر نشان داده می شوند كه روی داشبورد قرار گرفته اند.
سیستم نیرومحركه خودرو شامل یك موتور بنزینی ۸ سیلندری با ظرفیت ۴ لیتر است كه با موتورهای الكتریكی تركیب شده اند.

وزن این خودرو ۱۴۳۰ كیلوگرم است. به قول این شركت از خودروی اسپید تیل فقط ۱۰۶ دستگاه ایجاد می شود.


1397/08/05
15:17:00
5.0 از 5
4886
تگهای خبر: بازار
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
GoMap گو کپ