Go Map نقشه
با حمایت برنامه ملی میكروالكترونیك؛

برگزاری اولین رویداد دانشجویی طراحی تراشه مدار مجتمع ایران

برگزاری اولین رویداد دانشجویی طراحی تراشه مدار مجتمع ایران

به گزارش نقشه، اولین رویداد دانشجویی طراحی تراشه مدار مجتمع ایران با حمایت برنامه ملی میکروالکترونیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با همکاری دانشگاه تبریز آبان ماه برگزار می گردد.



به گزارش نقشه به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محورهای این رویداد که با هدف ارتقاء دانش و توان طراحی تراشه مدار مجتمع ایران در فضایی رقابتی، تربیت نیروی انسانی متخصص حوزه طراحی تراشه مجتمع، ایده پروری و جذب سرمایه برای بکارگیری نخبگان طراحی تراشه مجتمع و جهت دهی و برنامه ریزی توان طراحی تراشه کشور در موضوعات اولویت دار و راهبردی توسعه فناوری میکروالکترونیک برگزار می گردد شامل طراحی مدارها و سیستم های مدیریت توان مجتمع (Integrated power management)، طراحی مبدل های داده مجتمع (ADC)، طراحی مدارها و سیستم های مجتمع فرکانس رادیویی (RF Front-End) و طراحی مدارها و سیستم های مجتمع دیجیتال (ASIC) است.
مشخصات جزئی طراحی ها پس از تشکیل تیم ها، در اختیار آنها قرار داده می شود. این رقابت در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رابطه با زمینه های مذکور و افرادی که بیشتر از دو سال از فارغ التحصیلی آنها نگذشته است، انجام می شود.
طراحی ها در بستر ابر پردازشی میکروالکترونیک انجام و در سه مرحله (دو مرحله به صورت آنلاین و یک مرحله به صورت حضوری در کنفرانس) بررسی و داوری خواهند شد و در اختتامیه کنفرانس به تیمهای اول و دوم در زمینه های به حد نصاب رسیده فوق الذکر، جوایز نقدی نفیس (در مجموع به ارزش ۱۰ میلیارد ریال) اهدا خواهد شد.
آخرین مهلت ثبت نام تیم ها، ۲۰ خردادماه و زمان اعلام مشخصات جزئی طراحی ها به تیم ها ۲۶ خردادماه جاری اعلام شده است.
داوری مرحله اول (بارگذاری روش طراحی و شماتیک/بلوک دیاگرام و عرضه توضیحات به صورت آنلاین)، اول مرداد ۱۴۰۳، داوری مرحله دوم (بارگذاری نتایج شبیه سازی ها و عرضه توضیحات به صورت آنلاین) و ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ و داوری مرحله سوم (نمایش نتایج نهایی مدار مستخرج از جانمایی به صورت حضوری) ۸ آبان ۱۴۰۳ (همزمان با کنفرانس) صورت خواهد گرفت.
از علاقه مندان دعوت می شود با رفتن به سایت رویداد فرم مربوطه را تکمیل نموده و با ارسال مدارک لازم از راه همان سایت یا نشانی iicm۲۰۲۴@tabrizu.ac.ir ثبت نام کنند.



منبع:

1403/03/15
19:24:42
5.0 از 5
209
تگهای خبر: آنلاین , دانش بنیان , دانشجویان , دانشگاه
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
GoMap گو کپ