Go Map نقشه
با تلاش یك استارتاپ انگلیسی محقق می شود

دوچرخه سواری ایمن با یك سیستم پوشیدنی

دوچرخه سواری ایمن با یك سیستم پوشیدنی

نقشه: یك استارتاپ انگلیسی، نوعی سیستم پوشیدنی نمایش داده كه می تواند امكان دوچرخه سواری ایمن را فراهم آورد.


به گزارش نقشه به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، اخیراً شاهد ابداع خیلی از ابزار ایمنی دوچرخه بوده ایم كه به لامپ های LED و بلوتوث مجهز هستند. یك استارتاپ انگلیسی موسوم به "وی وی"(Wayv)، نوعی سیستم به همین نام نمایش داده كه تركیبی از همه این خاصیت ها را نمایش می دهد.
وی وی كه بیشتر از ۲۰۰ لامپ LED را در بر دارد، از سه بخش تشكیل شده است؛ یك تسمه قابل تنظیم كه روی كوله پشتی یا كاپشن قرار می گیرد، یك كلاه و یك كنترل از طریق دور بی سیم. روی تسمه و كلاه، یك حرف X بزرگ و قرمزرنگ به چشم می خورد كه عملكرد آن مانند چراغ عقب خودرو است و شاخص هایی برای نشان دادن جهت چرخش دوچرخه در بر دارد. بعلاوه، تسمه، شاخص هایی را باز در قسمت جلو نشان داده است.


كاربر می تواند از كنترل از طریق دور برای تغییر سیگنال ها استفاده نماید اما این سیستم، دكمه خاصی برای كنترل ندارد؛ در عوض كاربر می تواند یك اهرم را با انگشت شست خود حركت دهد تا دوچرخه را به جهت های گوناگون هدایت كند و یا آنرا در حالت خنثی قرار دهد. در صورتیكه دوچرخه سوار، مسیر را گم كند، یك نمایشگر روشن نشان داده است كه هم اكنون كدام شاخص در حال چشمك زدن است.


بگفته سازندگان این سیستم، كنترل از طریق دور طوری طراحی شده كه به كاربران امكان می دهد بدون حركت دادن دست خود از آن استفاده كنند.
این سیستم، یك اپلیكیشن باز دارد كه روی تلفن همراه نصب می شود و در نحوه استفاده از سیستم، به كاربران كمك می نماید. كاربران می توانند با كمك این اپلیكیشن، صفحه نمایش روی تسمه و كلاه را روشن یا خاموش و روشنایی آنرا تنظیم كنند، آنها را در حالت های ثابت و متحرك قرار دهند و سطح شارژ باتری را باز بررسی نمایند.


باتری این سیستم با یك دفعه شارژ، معمولاً برای تسمه، به مدت پنج روز و در هر روز نیم ساعت، برای كلاه، به مدت یك هفته و برای كنترل از طریق دور، به مدت دو هفته كفایت می كند.
سیستم كامل وی وی، هم اكنون با قیمت ۹۸ دلار در دسترس قرار دارد.



1397/12/18
15:38:51
5.0 از 5
4705
تگهای خبر: تلفن همراه , طراحی , مسیر
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
GoMap گو کپ