Go Map نقشه

توجه به اقتضائات زمان، وظیفه جوانان در گام دوم انقلاب

توجه به اقتضائات زمان، وظیفه جوانان در گام دوم انقلاب

نقشه: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار داشت: توجه به اقتضائات زمان وظیفه جوانان در گام دوم انقلاب است.


حجت الاسلام علیرضا اسدالهی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار نمود: ما سپس انقلاب در حوزه های مختلف پیشرفت داشته ایم، اما این پیشرفت ها در حد ظرفیت عظیم كشور نبوده و این بخاطر غفلت مسئولان از این ظرفیت بزرگ بوده است و دلیل عمده آن عدم رعایت شایسته سالاری در انتصاب ها است.
وی افزود: جوانان باید با آگاهی از ظرفیت های كشور و توجه به اقتضائات زمان درصدد آگاهی بخشی به جامعه جهت استفاده از ظرفیت های عظیم كشور باشند و مسئولان را به استفاده از این ظرفیت ها تشویق كنند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی بیان كرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب دو خاصیت اساسی را متذكر می شوند و آن عبارت از همت بلند و انگیزه های انقلابی جوانان است كه مسئولان و افراد جامعه باید مراقب باشند كه آنها تضعیف نشوند.
اسدالهی اظهار نمود: هم اكنون غرب درصدد ناامید ساختن مردم ما از آینده كشور است و ما را در محاصره تبلیغاتی انداخته است.
وی با اشاره به وظایف جوانان با عنایت به این بیانیه، اضافه كرد: جوانان باید در تقویت هویت دینی-ملی خود و جامعه بكوشند و نهال امید به آینده را در جامعه ما پرورش دهند و ترس و نومیدی را از افراد جامعه ما بزدایند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی اشاره كرد: نگاه به خارج، عدم توجه به ظرفیت نیروی انسانی كشور، عدم برنامه ریزی های مناسب اقتصادی و عدم رعایت اولویت ها منجر به ایجاد مشكل در زندگی مردم از قبیل بیكاری جوان ها و فقر درآمدی طبقه ضعیف و امثال آن شده و نومیدی را در بعضی اقشار جامعه تقویت كرده است.
اسدالهی تصریح كرد: جوان های دغدغه مند می توانند با آگاه ساختن مسئولین از خطاها و دادن امید به جامعه، روحیه امید را در جامعه ما تقویت نمایند.



1397/12/10
20:23:08
5.0 از 5
4799
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
GoMap گو کپ