سومین نوآوردگاه مركز نوآوری ایرانسل انجام شد
در سومین سال فعالیت مرکز نوآوری ایرانسل، سومین نوآوردگاه این مرکز، با حضور 10 تیم استارتاپی اجرا شد.
به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، این نوآوردگاه (Startup Weekend)، از اول تا پنجم تیرماه ۱۴۰۰، توسط مجموعهی «ایرانسل لبز (Irancell Labs)» در «شتاب دهندهی کهکشان» مرکز نوآوری ایرانسل، واقع در «ایستگاه نوآوری شریف»، بصورت نیمه حضوری و با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شد و ۱۰ تیم استارتاپیِ شرکت کننده که بعد از ثبت نام، در ارزیابی اولیه پذیرفته شده بودند، در آن حضور داشتند. در این نوآوردگاه گروه های استارتاپی شرکت کننده، در زمینهی خدمات سبک زندگی دیجیتال، سلامت دیجیتال، خدمات مبتنی بر موقعیت، رایانش ابری، بازاریابی دیجیتال و ویدیوی درخواستی (VoD)، شرکت داشتند و بعد از برگزاری کارگاه های مختلف بصورت آنلاین، در روز پایانی نوآوردگاه، ایدهی خودرا در حضور داوران ارائه کردند. تیم های برتر این رویداد، تابستان امسال، در دومین دورهی پیش شتاب دهی و شتاب دهیِ شتاب دهندهی کهکشان، حضور خواهند یافت. اولین دورهی پیش شتاب دهی شتاب دهندهی کهکشان ایرانسل لبز، طی سه ماه، با حضور هشت تیم استارتاپی برگزیدهی نوآوردگاه اول و دوم مرکز نوآوری ایرانسل و با تمرکز بر «آموزش های کاربردی»، «ارزش آفرینی» و «رویکرد لین استارتاپ» انجام شد و اردیبهشت ماه امسال، به پایان رسید. اولین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل، از ۱۶ تا ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۹، با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و با شرکت ۱۰ تیم استارتاپی برگزار شده بود. دومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل نیز از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه ۱۳۹۹، توسط مجموعهی «ایرانسل لبز (Irancell Labs)» در «شتاب دهندهی کهکشان» مرکز نوآوری ایرانسل، واقع در «ایستگاه نوآوری شریف»، برگزار شده و ۱۲ تیم استارتاپیِ شرکت کننده که بعد از ثبت نام، در ارزیابی اولیه پذیرفته شده بودند، در آن حضور داشتند. مرکز نوآوری ایرانسل، در قالب مجموعهی «ایرانسل لبز (Irancell Labs)» و با هدف فرصت آفرینی در زمینهی فناوری های برتر، بمنظور خلق ارزش، رفاه انسان ها و توسعه ی سبک زندگی دیجیتال تشکیل شده است. مجموعهی ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعهی دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ ها و شرکت های فناور و با ماموریت انجام کارهای تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری سازی در زمینهی شبکهی ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، شامل دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و شرکت های فناور، با هدف تامین نیازمندی های بازار ICT تأسیس شده است. چشم انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه ی منابع انسانی و زیرساخت های تحقیقاتی اقتصاد دانش بنیان در حوزهی ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه بالاترین شرکت ملی در زمینهی خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، همچون بخش های اصلی آن هستند. ایرانسل، اولین ارائه دهندهی ۵G در ایران، با راه اندازی مرکز نوآوری، در پی حرکت در راه گسترش خدمات متنوع و توسعه ی سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره بردن از فناوری های برتر در زمینه های مختلف، خلق ارزش کند. تیم های استارتاپی می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و مطالعهی زمینه های مورد حمایت، به بخش «مرکز نوآوری ایرانسل» در وب سایت ایرانسل لبز به آدرس labs.irancell.ir مراجعه کنند.
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب