Go Map نقشه
فراخوانی برای روسای دانشگاه ها، مراكز آموزشی و تحقیقاتی

مراسم بزرگداشت حضرت امام را در فضای مجازی برگزار نماییم

مراسم بزرگداشت حضرت امام را در فضای مجازی برگزار نماییم

نقشه: مسوول كمیته امورجوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مركزی بزرگداشت حضرت امام در فراخوانی برای روسای دانشگاه ها، مراكز آموزشی و تحقیقاتی از آنها برای ارائه برنامه های شان جهت برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام در فضای مجازی دعوت كرد.


به گزارش نقشه به نقل از ایسنا در متن نامه سید احمد حسینی خطاب به روسای دانشگاه ها، مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور با تبریک به مناسبت عید سعید فطر آمده است:
«به استحضار میرساند؛ بی گمان نقش دانشگاه ها ومراکز آموزشی وتحقیقاتی دربزرگداشت وتبیین وترویج افکارو اندیشه های امام عظیم الشان راحل بیش از همه سازمان ها ونهادهاست، گرچه انجام این وظیفه الهی، انسانی وقانونی، برای همه ایام سال یک وظیفه مستمرو دائمی است، اما ایام سالگرد آن حکیم فرزانه فرصت مغتنمی است که کارهای مجموعه ارکان کشور و تشکل های مردمی بیش از پیش متجلی گردد.
امسال که کشور و مردم عزیز و قدرشناس ما با این بیماری فراگیر مواجه می باشد، ضمن تشکر از مقام معظم رهبری، دولت محترم و مجموعه مسئولان سازمان ها و نهادهای دولتی و لشگری، تشکل های مردمی، موسسات خیریه و تولیدکنندگان لوازم بهداشتی و درمانی به خصوص کادر درمانی فداکار و ساعی از پزشکان عزیز و پرستاران ایثارگر که با تقدیم شهیدانی حماسه بزرگی را در میدان بزرگ جهاد خدمت آفریدند و بی شک روح امام بزرگوار از این همه مجاهدت مسرور و شادمان است. از آن جاکه امکان برگزاری برنامه های ویژه بزرگداشت در تهران و درحرم مطهر ایشان و نیز دراقصی نقاط کشور به صورت حضوری میسر نیست، شایسته است این وظیفه الهی، انسانی و قانونی با بهره گیری از امکانات فضای مجازی بابرنامه ریزی مناسب هم درایام بزرگداشت آن عزیز در سی امین سالگرد انجام ودرطول سال نیز تداوم یابد.
بی تردید تبیین افکار و اندیشه های آن مرد همیشه جاودان بااستفاده از آثار گرانبار ایشان و نیز انعکاس دیدگاه ها و نظرات استادان و فرهیختگان در میان دانشجویان وجوانان وتشویق و ترغیب استادان و دانشجویان برای انجام تحقیقات درقالب پایان نامه و یا موضوعات تحقیقاتی دیگر حول افکار امام، می تواند همچون این برنامه هاباشد، که هم درشرائط فعلی با امکانات فضای مجازی امکان انجام آن هاست و هم در شرائط عادی نیز می توان پیگیری واجرا، نمود.
بی شک اهتمام جنابعالی و سایر مسئولان محترم دراین اقدام الهی بعنوان سند افتخاری درکارنامه خدمات شما برای همیشه باقی خواهد ماند و روح شهیدان والامقام را نیز شاد ومسرور خواهد نمود. مستدعی است اهم برنامه های خودرا برای این کمیته درستاد مرکزی بزرگداشت اعلام فرمائید.»




منبع:

1399/03/03
14:15:02
5.0 از 5
2841
تگهای خبر: آموزش , تحقیقات , خدمات , دانشجویان
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
GoMap گو کپ