Go Map نقشه

سومین المپیاد مهندسی نفت برگزار خواهد شد

سومین المپیاد مهندسی نفت برگزار خواهد شد

به گزارش نقشه دانشگاه صنعتی شریف سومین المپیاد مهندسی نفت را اسفندماه امسال و با هدف توسعه فرهنگ كارآفرینی برگزار می نماید.


به گزارش نقشه به نقل از ایسنا، دانشگاه صنعتی شریف با حمایت و همكاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت نفت كشور عراق، مركز همكاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، شركت ملی نفت ایران و باز ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی، سومین المپیاد مهندسی نفت را در دو بخش علمی و پژوهشی و با هدف توسعه فرهنگ كارآفرینی در تاریخ ۱۶ اسفندماه امسال برگزار می نماید.

در این راستا و به جهت همفكری و هم سو سازی دستگاه های اجرایی، موسسات، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و باز شركت های خصوصی و دولتی فعال در صنعت نفت كشور، اولین جلسه كمیته راهبری این رویداد به میزبانی دانشگاه شریف، با حضور و سخنرانی دكتر حسنوند رئیس كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، دكتر كاظمی رئیس فراكسیون نفت و نیروی مجلس شورای اسلامی، دكتر جعفرپور عضو كمیسیون فرهنگی و رئیس كمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی و با دعوت از بیشتر از ۵۰ مدیر این صنعت و نهادهای ذی صلاح برگزار می شود.

برمبنای اعلام دانشگاه شریف، بخش پژوهشی این رویداد، با الهام از رقابت های ایده محور مورد حمایت شركت های بین المللی و به صورت جمع سپاری چالش ها و دریافت ایده به صورت پروپوزال در دوره گذشته و برای اولین بار در صنعت نفت كشور اجرایی شد.

علاقه مندان می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر به وبسایت دبیرخانه المپیاد مهندسی نفت به نشانی www.Oilympic.com بازگشت كنند.



 

1397/09/10
22:26:19
5.0 از 5
4677
تگهای خبر: بین المللی , تحقیقات , دانشگاه , فناوری
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
GoMap گو کپ