Go Map نقشه

گوگل استفاده از مواد بازیافتی را به اوج رساند

گوگل استفاده از مواد بازیافتی را به اوج رساند

نقشه: شركت گوگل در جهت اهداف محیط زیستی خود استفاده از مواد بازیافتی را در ساخت محصولات به حداكثر رسانده است و می خواهد تا سال 2022 همه محصولات خویش را بدون كربن عرضه نماید.


به گزارش نقشه به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، گوگل به مدت سه سال است كه سخت افزارهای مصرفی خویش را مانند گوشیهای هوشمند "پیكسل" و بلندگوهای هوشمند "گوگل هوم مینی" با نام تجاری "ساخته شده توسط گوگل" و كاملا از مواد بازیافتی تولید می كند و این كار را هر از گاهی در چند محصول دیگر كرده است.
حالا گوگل آماده است تا در این راه ثابت قدم تر شود. گوگل می گوید از سال 2022، همه محصولات تولید شده توسط این شركت با برند "ساخته شده توسط گوگل" از مواد بازیافت شده ساخته خواهد شد و تا سال 2020، صد درصد محصولاتی كه به مشتریان عرضه می شود بدون كربن خواهند بود.
این كار در جهت تلاش های گوگل برای حفظ محیط زیست انجام می شود. این شركت از سال 2017 تا 2018، میزان انتشار كربن در محصولات خویش را 40 درصد كاهش داده است و "پروژه پاور"(Power Project) گوگل تا سال 2023 یك میلیون دستگاه تنظیم دما را برای صرفه جویی در مصرف انرژی به خانواده های نیازمند اهدا خواهد نمود و خیلی از محصولات گوگل از پلاستیك بازیافت شده ساخته می شوند.
البته انتقال به استفاده از مواد بازیافتی همیشه آسان نیست. گزارش شده است هنگامی كه تیم سخت افزاری گوگل آغاز به كار روی محصول جدیدی كرد كه هنوز اعلام نشده است و اواخر امسال عرضه خواهد شد، تصمیم گرفت به جای پارچه پلی استر استاندارد صنعتی از مواد بطری های بازیافتی استفاده نماید. بر اساس گزارش ها، دو سال طول كشید تا تیم سازنده از كارایی این مواد در طراحی و مطابقت الزامات تولیدی اطمینان حاصل كند.
حالا گوگل موفق شده است همه تولیدات خود از این محصول گمنام را از مواد بازیافتی تولید نماید. این چیزی است كه ما احیانا از اوایل سال 2022 در همه محصولات گوگل شاهد آن خواهیم بود.



1398/05/15
12:53:17
5.0 از 5
5150
تگهای خبر: طراحی , محصولات
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
GoMap گو کپ