Go Map نقشه

موستانگ ۲۰۲۰ با موتور ۷۶۰ اسب بخار می آید

موستانگ ۲۰۲۰ با موتور ۷۶۰ اسب بخار می آید

به گزارش نقشه شركت فورد از عرضه مدل جدید و قدرتمند خودروی موستانگ اطلاع داده كه دارای موتوری با قدرت ۷۶۰ اسب بخار و نیروی گشتاور ۶۲۵ نیوتون متر است.


به گزارش نقشه به نقل از نیواطلس، فورد مدعی است كه موتور V۸ نصب شده بر روی خودروی GT۵۰۰ قدرتمندترین موتور از این دست با بیشترین قدرت گشتاور در جهان است. این موتور ۵.۲ لیتری مجهز به یك دمنده و اینتركولر ۲.۶۵ لیتری هم هست. جنس این موتور از آلیاژ آلومینیومی بوده و همین مساله سبب كاهش وزن آن و خروج سریع گرما از موتور می شود. انتقال نیروی موتور به چرخ ها هم از راه یك سیستم كلاچ دوگانه هفت سرعته موسوم به Tremec صورت می گیرد.
در خودروی مورد اشاره از یك سیستم ترمز ۱۶.۵ اینچی برای هر یك از چرخ ها هم استفاده شده و سرعت آن هم به رقم سرسام آور ۳۲۰ كیلومتر در ساعت می رسد. قیمت این خودرو كه انتظار می رود تا پاییز امسال در دسترس علاقمندان قرار بگیرند بیشتر از ۷۰ هزار دلار خواهد بود.
همچون دیگر خصوصیت های منحصر به فرد این خودرو می توان به شتاب صفر تا صد سه ثانیه ای، سرعت تعویض دهنده ۱۰۰ میلی ثانیه ای، رینگ های آلیاژ كربن ۲۰ اینچ با تایرهای میشلن پایلوت اسپرت كاپ با پهنای ۳۰۵ میلی متر، نصب نمایشگر هشت اینچی بر روی داشبورد و غیره اشاره نمود.

1398/04/03
14:32:12
5.0 از 5
4831
تگهای خبر: خودرو
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
GoMap گو کپ