Go Map نقشه
با اعلام فراخوان مسیر صورت گرفت؛

آغاز پذیرش عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

آغاز پذیرش عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

به گزارش نقشه، بیست و یکمین دوره رویداد مسیر جهت پذیرش عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.



به گزارش نقشه به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محسن علی اکبریان ضمن اشاره به انتشار فراخوان بیست و یکمین فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس اظهار داشت: تیم ها و شرکتهای نوپای فعال در حوزه های سلامت و تجهیزات پزشکی، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، سخت افزارهای برق، الکترونیک و مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزار می توانند در این فراخوان شرکت نمایند.
رییس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس، تیم کاری منسجم و با انگیزه بالا، کالا یا خدمات با فناوری متوسط و بالا و برخورداری از بازار مناسب همچون شاخصهای پذیرش در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس برشمرد و اضافه کرد: طرح های دارای خصوصیت های شاخص از حیث تیم کاری، فناوری و نوآوری و مبتنی بر نیاز بازار در اولویت پذیرش در این دوره از فراخوان هستند.
به گفته علی اکبریان، تیم های اولیه پذیرش شده در فضای کار اشتراکی پارک فناوری پردیس با نام «کوآپ» مستقر شده و در خلال دوره آماده سازی به مدت ۱۰ هفته، آموزش هایی همچون مدل کسب و کار، نقشه راه عملیاتی، نحوه تدوین و عرضه پیچ دک، تجاری سازی کسب و کار فناورانه (شامل ۴۰ ساعت کارگاه آموزشی) برای آنها برگزار می گردد.
تیم ها و شرکتهای نوپای فعال می توانند تا تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ با رفتن به نشانی eservices.techpark.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. همینطور متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوالات با شماره ۰۲۱۷۶۲۵۰۲۵۰ داخلی ۲۲۲۷ و ۱۵۰۱ و ۴۳۹۷ تماس حاصل کنند.


منبع:

1403/03/22
10:53:37
5.0 از 5
209
تگهای خبر: service , آموزش , بازار , خدمات
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
GoMap گو کپ