Go Map نقشه
با حمایت صندوق نوآوری صورت می گیرد؛

پاویون دانش بنیان های ایرانی در نمایشگاه پلاست اوراسیا

پاویون دانش بنیان های ایرانی در نمایشگاه پلاست اوراسیا

نقشه: پاویون شرکت های دانش بنیان ایران در سی و دومین نمایشگاه پلاست اوراسیا (Plast Eurasia 2023) از تاریخ 1 تا 4 آذر 1402 با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در استانبول (ترکیه) انجام می شود.



به گزارش نقشه به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، در این پاویون که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری برپا می شود، شرکت های دانش بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی های خود می پردازند.
علاقه مندان برای حضور در پاویون شرکت های دانش بنیان ایران می توانند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرس ghazal.inif.ir ثبت نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۲۲۸۵۵۸۶۲ و ۰۹۰۵۴۲۵۲۸۶۳ تماس بگیرند.
مهلت ثبت درخواست برای حضور در سی و دومین نمایشگاه پلاست اوراسیا، روز یکشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ خواهد بود. ظرفیت پاویون محدود بوده و ۱۵ شرکت دانش بنیان امکان حضور در پاویون را دارند.
یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در امتداد کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت های دانش بنیان، پشتیبانی از حضور این شرکتها در نمایشگاه های دائمی خارجی و نیز حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی به دو صورت حضور مستقل و برگزاری پاویون است.

1402/05/08
11:01:54
5.0 از 5
262
تگهای خبر: بازار , بین المللی , دانش بنیان , فناوری
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
GoMap گو کپ