Go Map نقشه

دوازدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی كشور 11 اردیبهشت برگزار می گردد

دوازدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی كشور 11 اردیبهشت برگزار می گردد

به گزارش نقشه دوازدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی كشور، با شعار «دانشجوی خلاق، كلید توسعه سلامت»، ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی برگزار می گردد.


به گزارش نقشه به نقل از ایسنا، دكتر اكبر اسلامی رئیس دانشكده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی با اشاره به برگزاری دوازدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی كشور اظهار داشت: برگزاری این همایش ویترینی از تازه های علوم بهداشتی است كه متخصصان و عامه جامعه برای دسترسی به اطلاعات روز می توانند به آن رجوع كنند.
وی در نشست مطبوعاتی همایش تازه های بهداشتی كه با حضور اعضای اجرایی این همایش برگزار شد، بر ضرورت انجام فعالیت های عملی و پرهیز از نظریه زدگی تصریح كرد.
اكبر اسلامی اضافه كرد: مقدمه همایش، آموزش فنی علوم بهداشتی و روزآمد بودن علوم بهداشتی در حیطه های مختلف است كه این امر در تقویت روحیه آموزشی دانشجویان بسیار مؤثر واقع می شود.
اسلامی تبادل علمی اطلاعات را یكی از محورهای اصلی این نشست دانست و ضمن سپاس از اعضای تیم اجرایی، رهنمودهایی در مورد هرچه بهتر شدن برگزاری همایش عرضه داد.
در بخش دیگری از این نشست آتنا رفیعی پور دبیر علمی این همایش ضمن عرضه گزارش انجام فعالیت های مربوط به روند آمادگی و نحوه برگزاری این همایش اظهار نمود: همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی از حساسیت علمی بیشتری نسبت به سالهای پیش برخوردار بوده و از ۳۱ استان كشور ۶۶۷ مقاله علمی داوری و تأیید شده است.
مصطفی راسخی نژاد دبیر اجرایی همایش هم توضیحاتی پیرامون برنامه ها و امكانات علمی، آموزشی و رفاهی همایش عرضه داد.
به گزارش نقشه به نقل از ایسنا، قبل از این، بهره بر مسئول روابط عمومی دوازدهمین دوره همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی كشور با اشاره به اینكه این همایش در پنج محور اصلی مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی كار، آموزش بهداشت و ارتقا سلامت، مهندسی بهداشت محیط، ارگونومی و سلامت در بلایا، و اپیدمیولوژی برگزار می شود، اظهار داشته بود: در دوازدهمین دوره همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی، جدیدترین مباحث و موضوعات در رابطه با رشته های حوزه بهداشت (بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، اپیدمیولوژی، مدیریت خدمات بهداشتی، آموزش بهداشت و …) مطرح می شود و در كنار مقالات علمی (سخنرانی و پوستر)، شركت های دانش بنیان و واحدهای فناوری فعال در زمینهٔ علوم بهداشتی در سراسر كشور هم فرصت عرضه خدمات، توانمندی ها و قابلیت های خویش را دارند.




1398/02/01
23:31:11
5.0 از 5
4897
تگهای خبر: خدمات , دانش بنیان , دانشجویان , دانشگاه
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
GoMap گو کپ