Go Map نقشه

چهارمین استارتاپ ویكند هرمزگان نیمه اسفند برگزار می گردد

چهارمین استارتاپ ویكند هرمزگان نیمه اسفند برگزار می گردد

به گزارش نقشه چهارمین رویداد استارت آپ ویكند بندرعباس با مبحث آزاد در پارك علم و فناوری هرمزگان برگزار می گردد.


به گزارش نقشه به نقل از ایسنا، حسین رئیسی، مدیر مركز نوآوری پارك علم و فناوری هرمزگان در تشریح این رویداد اظهار داشت: استارتاپ ویكند بندرعباس به مدت سه روز از ۱۵ تا ۱۷ اسفند ماه برگزار می گردد.
وی با اشاره به اینكه تابحال سه رویداد در استان هرمزگان از جانب پارك علم و فناوری برگزار شده است، اضافه كرد: این رویداد با هدف گسترش فرهنگ كارآفرینی و كسب و كار، تقویت اكوسیستم كارآفرینی در هرمزگان برگزار می گردد.
رئیسی به اهمیت برگزاری این رویدادها اشاره نمود و اظهار داشت: در این میان برگزاری رویدادهای در رابطه با كارآفرینی و كسب و كار می تواند نقش بسزایی در ایجاد روحیه كارآفرینی در میان جوانان جامعه داشته باشد.
به قول وی، جامعه جهانی با درك این مهم، رویداد استارتاپ ویكند را كه هدف آن آموزش افراد مشتاق و علاقه مند به راه اندازی كسب و كار از راه آموزش های عملی است، معرفی كرده است.
مدیر مركز نوآوری پارك علم و فناوری هرمزگان اضافه كرد: استارتاپ ویكند بندرعباس با هدف تبدیل ایده به كسب و كار از راه مشاوره و مربیگری در ایام ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اسفندماه در پارك علم و فناوری بندرعباس برگزار می شود.
وی با اشاره به مخاطبان این رویداد اظهار داشت: صاحبان ایده در هر حوزه و علاقمندان به ایجاد كسب و كار، دانشجویان، دانشجویان و… همچون مخاطبان استارتاپ ویكند هستند.
رئیسی اظهار داشت: شركت در این رویداد به یكی از حالات تك نفره، دو نفره یا تیم های بیشتر از سه نفر امكان پذیر است.
به گزارش نقشه به نقل از ایسنا، علاقه مندان برای ثبت نام در این رویداد و كسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.swhormozgan.ir رجوع و نام نویسی كنند.




1397/11/26
22:22:27
5.0 از 5
4943
تگهای خبر: دانشجویان , فناوری
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
GoMap گو کپ