Go Map نقشه

اعلام جزئیات مصاحبه پذیرفته شدگان دكتری دانشگاه شاهد

اعلام جزئیات مصاحبه پذیرفته شدگان دكتری دانشگاه شاهد

نقشه: جزئیات و نحوه مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون نیمه متمركز دكتری تخصصی سال نود و نه دانشگاه شاهد از طرف معاونت آموزشی این دانشگاه اعلام گردید.


به گزارش نقشه به نقل از ایسنا، مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهد ضمن تشریح جزئیات و نحوه مصاحبه مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی برای معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی سال 99 اعلام نمود که داوطلبانی که نمره حد نصاب دانشگاه شاهد را در آزمون مرحله اول کسب کرده اند و از طرف سازمان سنجش آموزش کشور برای شرکت در مصاحبه علمی(بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش عملی) و بررسی صلاحیت های عمومی به دانشگاه شاهد معرفی شده اند پیش از ثبت نام اطلاعیه ای که دراین زمینه انتشار یافته است را مطالعه کنند.
داوطلبان چند برابر ظرفیت معرفی شده به دانشگاه شاهد موظف می باشند مدارک و مستندات مورد نیاز جهت تشکیل پرونده الکترونیکی را تا 28 شهریور ماه جاری به ایمیل های مندرج اطلاعیه ارسال نمایند.
در صورت نقص مدارک، کارشناس دانشکده مراتب را بوسیله پاسخ به ایمیل داوطلب حداکثر تا یک روز پس از دریافت ایمیل اعلام می کند و داوطلب موظف است حداکثر طی یک روز و پیش از اتمام موعد مشخص شده، نقصها مربوط را بوسیله پاسخ مجدد به ایمیل دانشگاه برطرف کند. در صورت نقص مدارک مورد نیاز، داوطلب به مرحله مصاحبه علمی معرفی نمی گردد و عواقب ناشی از آن متوجه شخص داوطلب است.
مصاحبه علمی در دانشگاه شاهد به صورت غیر حضوری و بوسیله نرم افزار ادوبی کانکت (adobe connect) و برمبنای زمان بندی دانشگاه انجام می شود که زمان بندی مذکور در اطلاعیه ای دیگر اطلاع رسانی خواهد شد.
بدیهی است که انجام مصاحبه علمی برای هر رشته یا گرایش فقط در تاریخ و زمان های مشخص شده برای آن رشته یا گرایش امکان پذیر است و عدم شرکت در مصاحبه به منزله انصراف تلقی می شود و متعاقباً هیچگونه اقدامی در این خصوص صورت نمی گیرد.
بمنظور احراز هویت، داوطلبان موظف می باشند دوربین (وب کم) خودرا در طول زمان مصاحبه روشن نگه دارند. بدین سبب داوطلبان ضمن کنترل تجهیزات ارتباطی خود از قبیل میکروفون و دوربین، درباب مکان حضور مصاحبه نیز توجه لازم را مبذول کرده و در محیطی مناسب در جلسه مصاحبه حضور پیدا کنند. رعایت پوشش اسلامی برای برادران و خواهران الزامی است.
داوطلبان موظف می باشند در روز مصاحبه کلیه مدارک و مستندات خودرا به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز به رویت کمیته مصاحبه کننده برسانند. شرکت در هر دو مرحله (مصاحبه علمی و مراحل بررسی صلاحیتهای عمومی) الزامی است و عدم شرکت در هر مرحله به منزله انصراف تلقی می شود و متعاقباً هیچ گونه اقدامی در این خصوص صورت نمی گیرد.
بدین سبب مراحل بررسی صلاحیت های عمومی به صورت حضوری بوده که زمان و مکان و شرایط آن متعاقبا در وب سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.



1399/06/25
13:13:06
5.0 از 5
1909
تگهای خبر: آموزش , الكترونیكی , دانشگاه , سایت
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
GoMap گو کپ